سه‌شنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۰

يه سوال:
توي خيابوناي تهرون و بقيه شهر ها اتومبيل هايي رو ميشه ديد كه زير پلاكشون يه پلاك به شكل پلاكهاي تركيه آلمان يا حتي كشور هاي مجعول نصب كردن!
راستي اين كار چه معني ميده ؟
آدم ها با اينكار ميخوان چيو نشون بدن ....كه مثلا خيلي با كلاسن ؟يا اروپا رفتن ؟يا ماشينشون رو از اروپا خريدن ؟...
امان از محروميت! يه خاطره از خودم بگم:
11يا12ساله كه بودم نوار كاست خام ميخريدم كه روي اون از همين موسيقي هاي لس آنجلسي ضبط كنم .( در مورد همين نوار ضبط كردن هم داستان هاي جالبي دارم كه به موقع تعريف ميكنم).
خلاصه هر دفعه كه بسته بندي كاست نو را باز ميكردم اول داخلش رو بو ميكردم كه به خيال خودم هواي ژاپن با آلمان يا كشور سازندشو تنفس كنم!
حالا رفتار آدما الان مثل همون رفتار بچگانه است ولي در ابعاد بزرگ تركه ناشي از محروميت در همه ابعاد زندگيست.
.محروميت از چيز هاي ساده ايكه براي ما ايران نشين ها آرزو هاي بزرگ است.
نميخوام به كسي توهين بشه از خودم ميگم اين محروميت ها روح نسل ما و نسل بعد از ما رو آزرده.و اونها رو مادي بار آورده.
ما خيلي وقت كه معنويات خودمون بر باد داديم .و ماديات رو هم بدست نياورديم.
تا بعد...پيروز باشيد.


هیچ نظری موجود نیست: