دوشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۱

يك خبر- كمي تامل!
گروه اجتماعي: مجلس شوراي اسلامي ديروز با بازنگري در مصوبه خود – اولياي كودكان را از پيگرد قانوني و پرداخت جريمه يا حبس در صورت كودك آزاري معاف كرد.
به گزارش خبر نگار پارلماني ايرنا- اين بازنگري در طرح حمايت از كودكان و نوجوانان به منظور تامين نظر شوراي نگهبان صورت گرفت . مجلس در يكي از مواد اين طرح تصويب كرده بود ( كليه افراد و موسسات و مراكزي كه به نحوي مسئوليت نگهداري و سرپرستي كودكان را بر عهده دارند – مكلفند به محض مشاهده موارد كودك آزاري – مراتب را جهت پيگرد قانوني مرتكب و اتخاذ تصميم مقتضي به مقامات صالح قضايي اعلام نمايند. تخلف از اين تكليف موجب حبس تا 6 ماه و جزاي نقدي تا پنج ميليون ريال خواهد بود.) شوراي نگهبان اين ماده را مغير با شرع تشخيص داده و خواهان اصلاح آن از سوي مجلس شده بود.
مجلس در نشست علني روز يكشنبه به منظور تامين نظر شوراي نگهبان در مورد اين مصوبه – تبصره اي را به ماده مذكور اضافه كرد كه به موجب آن ( اولياي دم از شمول اين ماده مستثني ميباشند.)

به نقل از صفحه 22 همشهري دوشنبه 6 آبان 81
( خبري از BBC در همين مورد)
****

اولياي خشونت طلب و محترم جاي هيچ نگراني نيست !! كماكان هر بلايي خواستيد ميتوانيد سر كودكان بي دفاع خويش بياوريد.
دراين مرز پر گهر احدي مختار نيست كه شمارا مواخذه كند و مانع اقدامات خيرخواهانه شما بشود. اگر هم كسي مانع شد ميتوانيد از او شكايت كنيد. تا ديگر در امور خانوادگي و شخصي شما و تربيت فرزند دلبندتان دخالت بيجا نكند!!
واقعا كه...

هیچ نظری موجود نیست: