یکشنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۸۰

سلام من تلخون هستم !
مي خواهم بروم بالاي منبر پا منبري كنيد لطفاً:
دوست من اصلاً پيمان غدير بسته شد كه شكسته شود.
مگر نخوانده اي كه اوس كريم مكار الماكرين است .
اين را به چند دليل مهم مي گويم :
اگر اين پيمان بسته نمي شد آن وقت چطور با آن دخل ابوبكر و عمر و عثمان و ….. مي آمد .
دوم ابوبكر بيچاره هم به دنيا آمد تا پيمان غدير را بشكند ‚ اگر نمي شكست و علي خليفه مي شد مي داني چه پيش مي آمد ؟؟؟
كلاغ پر ‚ گنجشك پر ‚ 11 امام و يك موعود پر. علي كه مرد سياست نبود . مرد عدل بود ( اينطور كه در گوش ما چپانده اند )
و تو فكر مي كني اگر پس از پيامبر خليفه مي شد چند سال حكومت مي كرد ؟؟ ماكزيمم 2 سال ‚ به چهار سال و سه ماه بيست و پنج سال بعدش هم نمي رسيد و اگر او بعد از دوسال مي مرد حسن و حسين 6 و 7 ساله چه مي شدند ‚ دخل آن ها هم مي آمد و بعد چه ائمه اي , كشك چي پشم چي ؟
بعد هم اگر عمر خليفه نمي شد آن وقت چه كسي كشور گشايي مي كرد و اسلام چه زماني ايران را نفرين مي كرد و تا افريقا هم مي رفت ؟؟
و اگر عثمان خليفه نمي شد تنبان چه كسي را بر سر نيزه مي كردند تا امروز ما مثل پيراهن عثمان را داشته باشيم ؟؟
پس مي بيني كه همه اين جا عروسك هاي خيمه شب بازي اوس كريم بوده اند ‚ از ابوبكر بيچاره بگير تا خود علي كه همه به او اقتدا مي كنند . تازه وضع علي خوب است چرا كه به عنوان خليفه چهارم قبولش دارند . طفلي ابوبكر و عمر و عثمان ذوالدامادين !! كه آفريده شدند تا امت بزرگ شيعه آن ها را لعن كنند و عيد عمر داشته باشند . باز هم سني ها كه سر خلفايشان كلاه رفت و آلت دست شدند تا امامت در خاندان علي بماند اما هنوز علي را به عنوان يكي از خلفاي راشدين قبول دارند و يك اي ول هم نثار شيعه ها كه با وجود فدا شدن سه نفر براي ماندن امامت در خاندان علي ‚ ( اگر نه بيشتر كه بي خيال !! ) آن ها را لعن مي كنند و قبول ندارند و تو هم يكي از آن هايي كه بر آن ها شرم روا مي داري . اگر منصف بودي بايد سپاسگزار پيمان شكنان مي بودي كه ناخواسته شايد , اسطوره علي را براي ما حفظ كردند .
به سياق تو : خدايا كمي انصاف

روزگار همه مان خوش
تلخون

هیچ نظری موجود نیست: