شنبه، اسفند ۱۸، ۱۳۸۰

سلام تلخون هستم !!
من دلم نمي خواهد وقتي با مردي دوست مي شوم فكر كنم مانند برادرم است ‚ دلم نمي خواهد مردي كه با من ارتباط دوستانه بر قرار مي كند مرا جاي خواهر خود بداند . دلم مي خواهد با هم دوست باشيم ‚ فقط همين . تلخون معمولاً با آقايان راحت تر ارتباط بر قرار مي كند تا بانوان . حالا اگر يك وقتي دكتر نوش آذر چنين چيزي را بخواند تشخيص مي دهد كه من مشكل جنسي دارم ‚ لابد !
با مرد ها راحت ترم چون بيشتر وقت ها زماني كه به يك چيز فكر مي كنند ‚ فقط به همان چيز فكر مي كند نه همزمان به هزار تا چيز ديگر . وقتي مشكلي دارند دنبال سريعترين و راحت ترين راه مي گردند و تنها بايد كمكشان كرد كه راهشان عملي هم باشد و كمي آينده نگري را هم به آن ها بچباني ‚ آينده نگري منطقي و كاربردي البته . مرد ها را بيشتر دوست دارم چون پيچيده نيستند ‚ از همه بهتر اين كه كمتر از زن هاي ايراني براي خودشان بند و زنجير مي تراشند و به واسطه دنيا به كام بودن ازلي ابديشان ساده تر هم به دنيا نگاه مي كنند . گاهي اما آنقدر نيمه پر ليوان را مي بينند كه گمان مي كني از ديدگاه ايشان الان است كه ليوان سر ريز كند ( بگذريم بعضي وقت ها هم از ديدگاه ايشان ليوان خشك و خالي است ‚ اما نه همواره ‚ و حسنش به همين است ) . مرتب غمزه نمي آيند ( گرچه ‚ كم هم عشوه ندارند ) و البته همه اين ها نسبي است . مثل تقريباً همه چيز ها .
و چه كيف مي دهد كه با يك مرد خوشبوي مرتب شيك پوش ( و نه لزوماً گران پوش ) مودب و تميز و لوده كه الكي غيرتي هم نمي شود اما بي خيال هم نيست ‚ شام بخوري ‚ آي مي چسبد . يك اسداله ميرزاي حسابي ‚ و دست آخر هم از دستش فرار كني ‚ قبل از اين كه بند را آب بدهي !!!!!!!!!
با مردها راحت ترم چون آن ها هم راحت تر از همجنسان خودم مرا مي پذيرند . همجنسان خودم هزار جور به من شك مي كنند.
و تازه من به يك چيز ديگر هم اعتقاد دارم . اگر مجموع رفتار كسي نشان دهد كه چگونه مي انديشد و سلوك مي كند ‚ محال است ديگران چيز ديگري فكر كنند . البته كساني كه با او گفتگو مي كنند و ارتباط دارند نه كساني كه فقط تماشا مي كنند و قضاوتشان به چشمشان است . خوب است شما مرا نمي بينيد !!! lol

تلخون

هیچ نظری موجود نیست: