سه‌شنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۸۱

سلام تلخون هستم
او از روي بازي كرد . من هم گاهي از از رو بازي كردن لذت مي برم !!
پاسخ پينك را به مردي كه لب نداشت خواندم و دلم سوخت .
براي ما كه هنوز معاني هيچ يك از كلماتي را كه به كار مي بريم نمي دانيم .
هنجار اجتماعي
مذهب ، قانون و آزادي
كاش به جاي حرف زدن با كلماتي كه معني آن ها را به درستي نمي دانيم و نمي دانيم كجا بايد به كار بروند كمي فكر كردن ياد مي گرفتيم . كمي درست فكر كردن ياد مي گرفتيم .
و من مانده ام كه دختر هاي امروز ما چرا اينقدر معطل خودشانند و فكر مي كنند عجيب هستند و منحصر به فرد !!!
و اين كه : پينك جان صرف اين كه كسي دوستي از جنس مخالف ندارد يا با همجنسش زندگي مي كند حد اقل در ايران دليل بر لزبين بودن يا گي بودن نيست . حتماً بايد رفتاري نا همگون و شايد سكسي از ايشان مشاهده كرد تا چنين برداشتي داشت . همانطور كه تو ديدي و برداشت كردي . و گرنه سال ها است كه گروه هاي دانشجويي اينگونه با هم زندگي مي كنند و اگر هم چنين روابطي داشته اند كسي صرف اين كه با هم زندگي مي كنند چنين برداشتي نكرده كه اتاق ها را به هم جنس ها كرايه مي دهند نه به دو نفر از دو جنس مخالف كه نسبتي هم با هم ندارند بنا براين در يك پاسخ تند به تو مي گويم كه : اگر كسي فكر كرده لزبين هستي حتماً رفتار خاصي از تو سر زده كه اينگونه فكر كرده اند و يا اين كه غرض و مرضي در كار بوده . دوست من از ياد نبر اين جا ايران است و پيمانه هايش با هر جاي ديگر تفاوت مي كند .
ضمناً براي همجنس بازي حتماً نبايد مريض بود يا ………….
زبانم را نگاه دارم .
تلخون

هیچ نظری موجود نیست: